Dobrý den,
chtěla bych poprosit o radu zkušenější. Byla jsem reklamovat telefon s těmito vadami:
1) telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu
2) špatně reagující dotykový displej - při příchozím hovoru nelze přejet po liště signalující hovor.
3) občas reaguje špatně boční talčítko vyp./zap., musí se mačkat opakovaně
4) dále i při plném signálu často nelze vytočit tel. číslo nebo poslat sms a tel. bývá velmi často nedostupný... přitom je signál plný..musí se restartovat
5) dále často při hovoru druhá strana skoro neslyší, špatný zvuk
Po 14 dnech jsem si šla vyzvednout telefon do prordejny, kde mi napsali do servisního listu, že byl proveden komletní test a analýza přístroje, kde byla zjištěna pouze vada restartování přístroje. Ostatní vady se neprojevily (dotykové ovládání, volání, audio a zap. tlačítko). Z tohoto důvodu byla provedena oprava zařízení výměnou vadného dílu swap produktu. SW je v souladu s parametry výrobce. přístroj byl po provedené opravě řádně otestován.
Použité náhradní díly vč. vyúčtování - systémová deska.
Reklamaci jsem nepřijala z důvodu, že cituji:
zákazník trvá na tom, že uvedené výše uvedené závady (kromě bodu 1) stále v přístroji i po opravě přetrvávají Výměna systémové desky na níže uvedené závady neměla vliv a vady dle vyjádření zákazníka stále přetrvávají.
Četla jsem hodně diskusí na téma britex, ale dle mého názoru výměna systémové desky je na tolik závažná oprava, že by při této opravě - telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu - stačilo přehrát software, a né měnit systémovou (základovou desku), IMEI na protokolu zůstalo stejné jako původní. je možné se chtěl britex vyhnout odstoupení od smlouvy?
Děkuji za odpověď.
Telefon jsem kupovala 31.10.2012. Jenže nevím, jak se dohadovat s prodejcem, který mi řekl, že klidně můžu využít soudního.