Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
ka1985
Nováček
Autor
Příspěvky: 4
Registrován: 15.čer 2014 15:31

Reklamace-důvod k odstoupení od smlouvy

15.čer 2014 15:33

Dobrý den,
chtěla bych poprosit o radu zkušenější. Byla jsem reklamovat telefon s těmito vadami:
1) telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu
2) špatně reagující dotykový displej - při příchozím hovoru nelze přejet po liště signalující hovor.
3) občas reaguje špatně boční talčítko vyp./zap., musí se mačkat opakovaně
4) dále i při plném signálu často nelze vytočit tel. číslo nebo poslat sms a tel. bývá velmi často nedostupný... přitom je signál plný..musí se restartovat
5) dále často při hovoru druhá strana skoro neslyší, špatný zvuk
Po 14 dnech jsem si šla vyzvednout telefon do prordejny, kde mi napsali do servisního listu, že byl proveden komletní test a analýza přístroje, kde byla zjištěna pouze vada restartování přístroje. Ostatní vady se neprojevily (dotykové ovládání, volání, audio a zap. tlačítko). Z tohoto důvodu byla provedena oprava zařízení výměnou vadného dílu swap produktu. SW je v souladu s parametry výrobce. přístroj byl po provedené opravě řádně otestován.
Použité náhradní díly vč. vyúčtování - systémová deska.
Reklamaci jsem nepřijala z důvodu, že cituji:
zákazník trvá na tom, že uvedené výše uvedené závady (kromě bodu 1) stále v přístroji i po opravě přetrvávají Výměna systémové desky na níže uvedené závady neměla vliv a vady dle vyjádření zákazníka stále přetrvávají.
Četla jsem hodně diskusí na téma britex, ale dle mého názoru výměna systémové desky je na tolik závažná oprava, že by při této opravě - telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu - stačilo přehrát software, a né měnit systémovou (základovou desku), IMEI na protokolu zůstalo stejné jako původní. je možné se chtěl britex vyhnout odstoupení od smlouvy?
Děkuji za odpověď.


Telefon jsem kupovala 31.10.2012. Jenže nevím, jak se dohadovat s prodejcem, který mi řekl, že klidně můžu využít soudního.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Reklamace-důvod k odstoupení od smlouvy

15.čer 2014 21:58

A jseš si jistá, že výměna systémové desky ty problémy nevyřešila? To je totiž v podstatě celý telefon (mimo displeje).
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
ka1985
Nováček
Autor
Příspěvky: 4
Registrován: 15.čer 2014 15:31

16.čer 2014 09:35

Děkuji za odpověď, v tom případě by museli uznat, ale všechny závady, ne? :-)
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

16.čer 2014 16:29

Záleží na tom? Stačí, že kvůli jedné z nich vyměnili celou desku, tím by se měly vyřešit i ostatní závady (pokud spolu nesouvisely a nebyla to ve skutečnosti jen jedna závada).
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
ka1985
Nováček
Autor
Příspěvky: 4
Registrován: 15.čer 2014 15:31

18.čer 2014 19:38

ale když vyměnili základovou desku, nezměnilo by se i IMEI?
 
Uživatelský avatar
Baryduke
Pokročilý
Příspěvky: 66
Registrován: 28.čer 2013 22:31
Mobil: Samsung GalaxyS5 Nokia N8

18.čer 2014 19:55

IMEI se přehraje podle staré desky.
Změní se MAC adresa Wi-fi
 
ka1985
Nováček
Autor
Příspěvky: 4
Registrován: 15.čer 2014 15:31

18.čer 2014 20:03

Tohle jsem našla od zaměstnance z britexu:
Poněvadž lze například vyměnit home button nebo přímo provést výměnu systémové desky neboli swap. Swap jednotka není nic druhotného či jak zde se uvádí bazarový kus,ale uplně nová jednotka, která je vložena do původního mobilního telefonu nebo v lepším případě se vymění celý telefon (opět se jedná o individuální problém mobilního telefonu).Zpravidla dostáváte nové IMEI přístroje.
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Reklamace-důvod k odstoupení od smlouvy

18.čer 2014 20:45

Tím si nejsem vůbec jistý, proč by to taky dělali? IMEI by opravdu imho mělo být jiné, pokud skutečně vyměnili desku.
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Uživatelský avatar
Baryduke
Pokročilý
Příspěvky: 66
Registrován: 28.čer 2013 22:31
Mobil: Samsung GalaxyS5 Nokia N8

19.čer 2014 22:04

U S4 mi měnili desku a imei jsem měl stejne.
To není v HW napevno vložene a jde přehrát.
MAC adresa je ve fiwi čipu.