Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
marekhnatek
Nováček
Autor
Příspěvky: 1
Registrován: 16.lis 2013 00:27

Air Telecom / U:fon – hodně negativní zkušenost

16.lis 2013 00:34

Rád bych se podělil o hodně negativní zkušenost s operátorem U:fon a varoval ostatní před jeho službami, případně i rád našel další poškozené. Musel jsem kvůli zaslat stížnost na ČTÚ a obětovat několik hodin.

Z důvodu nekvalitních služeb jsem neplatil faktury od operátora U:fon, respektive Air Telecom. Následně mi operátor 8. 7. zaslal dopis s výpovědí služeb. V tomto dopise je jasně uvedeno „Smlouva bude ukončena uplynutím výpovědní lhůty, která činí 15 dnů ode dne doručení této výpovědi“ a „Pokud odešlete celou částku X XXX Kč do 7 dní se specifickým symbolem XXXXXX variabilním symbolem XXXXXX na účet číslo 2107066973 / 2700, nebude Vám účtována žádná pokuta. Služba bude opět plně funkční a výpověď vezmeme zpět.“ Jelikož jsem nic nechtěl řešit dále, uhradil jsem celou dlužnou částku včetně poplatku za vymáhací agenturu schválně po uplynutí 7denní lhůty, tj. zhruba po 15 dnech. Pokládal jsem tedy celou věc za vyřešenou. Jenže U:fon si zničehonic výpověď rozmyslel, a že pokud chci služby ukončit, mám ji zaslat já.

Vyjádření Sdružení obrany spotřebitelů:

„Výpověď je jednostranný právní úkon, to znamená, že k tomu, aby byla účinná stačí, aby ji jedna smluvní strana podala druhé straně. Žádná reakce druhé strany k její platnosti není nutná.

Pokud Vám tedy přišla od podnikatele výpověď, jejíž účinnost byla vázána na splnění podmínky, kterou jste splnil, byla výpovědí Vaše smlouva rozvázána.
Vyložte tedy U:fonu, že tím, že Vám zaslal výpověď, byl ukončen Váš právní vztah, ať Vám dále neposkytuje služby, že nejste povinen mu za ně zaplatit.
Přečetla jsem si Váš blog - co se týče toho, že výpověď musíte podat Vy, považuji to za nesmysl. Oni tím, že ji podali, projevili svou vůli. Pokud nechtěli Váš právní vztah ukončit, neměli ji podávat.“

S U:fonem není možná žádná domluva. Je to jak mluvit do zdi. Příspěvky na jejich zdi admin smaže:

Obrázek

Máte podobnou zkušenost s novým majitelem U:fona?
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
nastvana
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22.led 2014 13:19

22.led 2014 13:41

Ahoj, mám úplně stejný problém, akorát s trochu jiným průběhem... Ráda bych se připojila k Té stížnosti a nebo i podala nějakou společnou stížnost i na ČOI. Můžete mi sem a nebo do emailu napsat třeba nějaké číslo stížnosti???
 
charliest
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 31.led 2014 13:20

31.led 2014 13:40

Nazdar,dostal jsem se do stejného problému.Dneska posílám za nás za všechny ale svým jménem doporučený dopis panu gen.řediteli Tomášovi Budníkovi,se stížností na neprofesionální chování jeho zaměstnanců.Navrhuji oslovit p.Jílkovou s pořadem MÁTE SLOVO a veřejně to tam probrat.Založil jsem na FB stránku,kam se mohou hlásit lidi,kteří měli a nebo mají stejný problém.
Budu rád,když se tam všichni sejdeme.
Charliest
 
Karell
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12.úno 2014 12:14

12.úno 2014 12:25

Zdravím,máme velice špatnou zkušenost s Air telecom. Přístroj,který nám poskytli je nekvalitní a po asi čtyřech voláních přestal fungovat. Slečna Prouzová,která nám produkt Air telecom prodala nás ujišťovala,že je pobočka u nás nedaleko (lhala),dále uvedla,že jí můžeme kdykoliv kontaktovat s problémy se službou Air Telecom.Nikdy jsme se na ní nedovolali.Telefon nedostupný a nebo ho nikdo nezvedal(tedy opět lhala). Telefon jsme odeslali na reklamaci dle rad nějakého jejich operátora z šísla 811 811 811.Poradil nám bohužel blbou adresu a telefon přišel po čtyřech nedělích zpět s tím,že balík nikdo nepřevzal. Operátorka se kterou jsem věc vyřizoval mi práskla s telefonem,když jsem na ní zvýšil hlas po té,co mi cynicky řekla,že jsme tu smlouvu nemuseli podepisovat. Telefon nejde v podstatě od první chvíle co nám ho dali.Máme ho doma a znovu po mě chtějí,abych ho na vlastní náklady odeslal na tu jejich správnou adresu. Faktury jím ale fungují dobře.Chodí s železnou pravidelností.
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Air Telecom / U:fon – hodně negativní zkušenost

13.úno 2014 12:02

Jak kterého, i mezi nimi jsou dost neseriózní jedinci..
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
Pája
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18.úno 2014 15:52

18.úno 2014 16:45

Také negativní zkušenost.Společnost Air telecom(ufon) dopisy,které nejsou zaslány s dodejkou hází do koše a tvrdí,že je nikdy nedostali.Dejte si na toto jejich jednání pozor!!! a důležitou poštu jen doporučeně.Jde jim jenom o zisk,přitom jejich služby jsou za ty peníze ubohé.Jak jsem zjistil,je v každém okolí nějaká společnost nabízející internet mnohem kvalitnější za ty stejné peníze.
 
lipt8kovi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09.dub 2014 11:31

09.dub 2014 11:48

Dobrý den,
já jsem z této společnosti naprosto neštastná,
v listopadu roku 2013 jsem jim posílala doporučeně výpověDĎ už asi 3.
poprvé mi ji neuznali,protože jsem se zapoměla podepsat(pozn. nikdo neupozornil,že jsem se podepsala novým vyvdaným příjmením)-beru to moje chyba..Ok poslala jsem jim to znovu a podepsané, na to se nikdo neozval a faktury chodily dál,když jsem volala na ufounovou linku, tak mi řekli,že výpověď nemůžou uznat, že jsem se podepsala jako Liptáková,ale smlouva byla uzavřená na Vojtíkovou(já jsem se vdala,nahlásila jsem změnu údajů), po tom co jsem to nahlásila,tak mi změnili zničeho nic fakturační udaj a to už na Liptákovou, ale smlouva byla dále na mé rodné příjmení Vojtíková.Tak jsem jim poslala třetí výpověĎ a to s ofocenou občankou, podepsala jsem se jako Liptáková rozená Vojtíková,ještě chci dodat,že pokaždé jsem do výpovědi uvedla rodné číslo i číslo zákazníka, třetí výpověď taky neuznali,poslali mi ji sami z jejich strany,telefonní čísla tedy nefungovali již od února 2014, v polovině února mi přišla faktura na 4329,- kde byl běžný paušál a pokuta za nezaplacení....pokuta 2000+2000 korun ke každému číslu.
Teď mně otravuje nějaká paní z MBA finance a chce po mě 6 400,-...
Já nechápu proč bych měla pokutu platit,když čísla byla vypovězena už z jejich stany a to ještě před zasláním jejich poslední faktury....jsem z toho naprosto zoufalá, mám 2 malé děti a nemohu jim zaplatit tolik peněz,když z toho půl měsíce žijeme....
Podávám na ně trestní oznámení, protože si myslím že už ta první výpověd s podpisem Liptáková Michaela,kterou jsem podala v 12/2013 by měla být platná, přece nemůžu podávat výpověď jménem,které už neplatí...
A opravdu nerozumím tomu proč mi tedy po upozornění, že jsem se vdala a že se jmenuji jinak mi i ta poslední složenka přišla na staré jméno....
Myslíte,že stím můžu uspět???
Prosím o radu,o opravdu jsem sama a nemá mi kdo poradit, ničí mi to nervy a nemůžu dál fungovat.

Co si o tom lidi myslíte???

Děkuji za každou radu.
Michaela
 
lipt8kovi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09.dub 2014 11:31

09.dub 2014 11:50

A jestě jsem chtěla dodat,že když jsem podávala reklamaci na poslední fakturu s tou šílenou pokutou,tak mi napsali,že pokutu mouhou stornovat,když se upíšu na 24 měsícu....to je hnus co?!
 
misakuc
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 26.bře 2014 14:40

09.dub 2014 12:01

Zkoušejí, co vydržíte. Poslala jste výpověď? Poslala. Máte doklad z pošty o odeslání? Máte. Víc bych se s nima nesr...., ať si posílají, co chtějí. Nevím, jaké jsou případné výpovědní lhůty a tak. Ale pokud již vše dle smlouvy řádně uplynulo, vůbec bych se s nimi už nezaobírala.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
lenka21
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22.kvě 2014 12:39

22.kvě 2014 12:57

dobrý den, o ufonovi nemám vůbec dobré mínění a dost se bojím, jak se bude řešit ukončení smlouvy po všech těch diskusích.
Nyní jsem se informovala o způsobu ukončení - smluvní pokuta apod. (smluvní pokuta je prý v případě, že jde o výpověď z jejich strany). Načež jsem se ptala na další informace a poté mi bylo sděleno, že dávají výpověď oni s důvodu pozdního placení (v tu chvíli jsem měla všechny faktury zaplaceny, ale docházela předtím k pozdějším platbám po splatnosti). No teď z toho mám dost obavu a doufám, že mi nechají dojet lhůtu do konce smlouvy. Jejich jednání se mi nelíbí.
Uspěli jste v jednání proti ufonovi (air telecom)?