Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
jasminar
Nováček
Autor
Příspěvky: 2
Registrován: 03.kvě 2017 17:48

samovolné restartování

03.kvě 2017 18:19

Dobrý den,
můj smartphone (Lenovo Vibe K5 Note, zakoupený před 4 měsíci) se samovolně restartuje, někdy i čtyřikrát denně, někdy třeba jednou za týden. S tímto problémem se potýkám již od té doby, kdy byl zakoupen, ale chtěla jsem počkat, jestli časem problém zmizí - bohužel přetrvává i nadále. Zpozorovala jsem, že se restartuje převážně při surfování na internetu.
Napadlo mě, jestli to není způsobeno nějakou z nainstalovaných aplikací, zda není vada například v baterii (která je bohužel nevyjímatelná) či SD kartě.
Měla bych mobil reklamovat?

Děkuji předem za odpovědi.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: samovolné restartování

19.kvě 2017 09:47

Zkus udělat tovární nastavení a pokud bude problém dál pokračovat, tak telefon reklamuj. Bude to buď nějaká závada na základní desce nebo vadná baterie. Ani s jedním si ale sama neporadíš.
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
jasminar
Nováček
Autor
Příspěvky: 2
Registrován: 03.kvě 2017 17:48

Re: samovolné restartování

19.črc 2017 13:46

Děkuji za odpověď.
Tovární nastavení jsem zkoušela, bohužel nepomáhá. Mobil jsem tedy šla reklamovat (reklamovala jsem ho již 3x), pokaždé mi ho vrátili s tím, že se závada neprojevila. Restartuje se ale i nadále, tak nevím, co dělat.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Janča
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12.úno 2018 13:36

Re: samovolné restartování

12.úno 2018 13:41

Ahoj, mám úplně totožný problém a už toho mám docela plné kecky. Vždycky se restartuje v tu nejmíň vhodnou chvíli, nejlépe když fakt narazím na něco, co stojí za přečtení, nebo při psaní něčeho opravdu rozsáhlého. Tovární nastavení jsem zkoušela včera a také nic, stále se vypíná. Tak tak přemýšlím, jestli má cenu vůbec posílat ho na reklamaci, když ty jsi byla neúspěšná, dokonce i 3x.