Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
Lvieri
Nováček
Autor
Příspěvky: 3
Registrován: 31.říj 2013 14:07

SGS2 wifi-ROM

31.říj 2013 14:50

Zdravím,

mám SGS2 zakoupeny od O2, par dnu pred skoncenim zarucni lhuty jsem ho poslal na reklamaci s tim ze se OS sekal + nejaky HW problemy. V servisu mi mobil spravili a OS preinstalovali. Jenomze po nekolika dnech jsem si vsiml, ze mam zase pro zmenu problem s Wifi. Ikdyz jsem pripojeny tak zhruba po 15 minutach necinosti se mi jakoby wifi sekne - tzn. ikona sviti, ze je pripojena, nicmene internet nejede.
No a jelikoz uz mobil v zaruce není, tak jsem premyslel jestli prehrat software na puvodni (dat tam ten stejny) s tim, ze to muj problem vyresi.
Hledal jsem na netu navody, ale jsem z toho hrozne zmatenej a nevim si moc rady, takze bych potreboval od vas poradit.
stahl jsem si ODIN, a OS ze sammobile.com. No a ted jak pokracovat. Jestli musim prehrat kernel popripade jak.

opravdu bych od vas potreboval poradit at uz tady, nebo treba pres skype
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Uživatelský avatar
mahon
TeleFórák
Příspěvky: 213
Registrován: 19.srp 2012 14:49
Mobil: Samsung Note2
Bydliště: Vsetínsko

31.říj 2013 15:57

V prvé řadě jsi měl napsat co za firmware ti tam přehráli.V některých starších firmwerech byl problém s WIFI . Nejdříve,pokud máš vše zazálohováno,tak by jsi mohl udělat trojhmat do recovery modu a provést wipe data a wipe cache to by ti možná mohlo pomoct.Pokud ne tak přeflešovat.Pokud nevíš jak tak ti dám odkaz do SZ s návodem popřípadě je možno poradit i přes Skype ;) ale podle toho mého návodu to zvládneš určitě i sám :)
 
Lvieri
Nováček
Autor
Příspěvky: 3
Registrován: 31.říj 2013 14:07

31.říj 2013 16:08

Verze Android: 4.1.2
Verze základního pásma: I9100XXLS8
Verze jádrea: 3.0.31-889555
dpi@DELL228 #3
SMP PREEMPT Thu Jan 31 14:48:54
KST 203
Číslo sestavení: JZO54K.I9100XWLSD

Zkusim to co jsi napsal, a ozvu se. Díky
 
Uživatelský avatar
mahon
TeleFórák
Příspěvky: 213
Registrován: 19.srp 2012 14:49
Mobil: Samsung Note2
Bydliště: Vsetínsko

31.říj 2013 17:25

A taky si přečti tu SZ kterou jsi si nečetl.Řekl bych že je to firmwerem vždyť ta romka je z ledna letošního roku.A kde jsi ho dával na reklamaci ? Snad ne Mobil Pohotovost :lol: . No a jelikož tam máš ten starý,problematický tak to neřeš a flešni nový přes ten Odin a bude to v pohodě.Doporučuju ti ještě po fleši udělat ty wipe.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Lvieri
Nováček
Autor
Příspěvky: 3
Registrován: 31.říj 2013 14:07

31.říj 2013 19:06

Díky moc, nevšiml jsem si te SZ :D. Jinak asi máš pravdu, protoze to wipe data a cache jsem vymazal a evidentne to nepomohlo, a co se tyka reklamace, tak telefon jsem daval normalne na pobocku O2, ale nevim kam to poslali. Díky teda za ten navod a zkusim to, kdybych se zasekl dam vedet :D