Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
Mary
Nováček
Autor
Příspěvky: 17
Registrován: 28.lis 2014 10:03

Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

30.lis 2014 16:38

Dobrý den, tak jsem dostala verdik od firmy Britex :Vyjádření:
Uvedená závada zákazníkem se projevila. Provedení záruční opravy bylo odmítnuto z důvodu zjištění neodborného zásahu
do vnitřní paměti přístroje, které bylo způsobeno nahráním neoficiálního SW nebo alternativní ROM. Vlivem tohoto zásahu
došlo k nevratné změně přístupu do systémového bloku paměti a tím k poškození funkčnosti systémové desky.
Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky.
Ochranná fólie displeje není standardní součástí přístroje, jedná se o volitelné příslušenství a v případě výměny
dotykového panelu nebo swap jednotky servisní středisko ochrannou fólii displeje nenahrazuje, neboť je určena pro
jednorázové použití.
Musím se k tomu vyjádřit (v tématu druhá strana neslyší) že jsem s tel. nic nedělala a ani nenáhrávala nic mimo ,,,Obchod Play", folii kterou oni popisují byla moje a šla s tel. 2x do opravy a při vrácení tel. bez folie a poškrábany. Lidičky poraď te , tel. se má jak v bavlnce a je o něho pečováno a oni na mě takhle... nevím co s tím.... :( :roll: :roll:
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Uživatelský avatar
renek11
TeleFórák
Příspěvky: 231
Registrován: 28.zář 2012 09:30
Mobil: Galaxy Note 8 Black N950F

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

30.lis 2014 19:01

Jedině nezávislého soudního znalce, kterého si musíš zaplatit a pak jít k soudu a v případě, že vyhraješ ti bude vše nahrazeno.
Nebo ještě zkusit jiný oficielní servis.
Samsung Galaxy Note 4 Black N910C
 
Mary
Nováček
Autor
Příspěvky: 17
Registrován: 28.lis 2014 10:03

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

07.led 2015 22:00

Dobrý den všem, jsem tu opět ze stejným problémem ....tel jsem odnesla na posouzení a reklamovala jsem opravu firmy Britex do ,,,Samsung Plaza"v Ječné ul. v Praze 2 kde mi potvrdili verdik servis. Britex a poradily at napíšu dopis přímo do Samsungu dnes mi po 14 dnech přišla stejná zamítnutá odpověď :
Vaše záležitost byla prošetřena, dovoluji si Vás kontaktovat s bližším vyjádřením.

Po interním přezkoumání Vašeho případu nebylo shledáno pochybení na straně servisního střediska. Nelze bohužel vyhovět Vašemu požadavku na záruční opravu z důvodu zjištění neodborného zásahu do přístroje a tím porušením záručních podmínek. Provedení záruční opravy bylo odmítnuto z důvodu zjištění neodborného zásahu do vnitřní paměti přístroje, které bylo způsobeno nahráním neoficiálního SW nebo alternativní ROM. Vlivem tohoto zásahu došlo k nevratné změně přístupu do systémového bloku paměti a tím k poškození funkčnosti systémové desky. Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky. V příloze naleznete fotodokumentaci, kde je viditelný root přístroje.

Děkuji za pochopení.


S pozdravem a přáním hezkého dne,

Aneta Pluhařová
Zákaznická linka společnosti Samsung
Email: voc@samsung.cz
...mobil je 15 měsíců starý a nefunkční a má zamítnutou záruční opravu která by stála 4000Kč ale za tu cenu už můžu mít nový.... mě jde jen o princip že jsem obviňována z něčeho co jsem neudělala... soudní znalec potvrdí to samé a nemá cenu utrácet peníze za stejný verdik.....Píšete zkusit jiný servis mám už obavy že to bude jen čekání a stejná odpověď.... je mi smutno protože když jsem četla recenzi a trochu se informovala na tuto firmu tak není žádná obrana proti nim.... i na ochranu spotřebitele jsem telefonovala radil soudního znalce.... chtěla jsem vědět zda mi můžou zjistit kdy byl neoficiální SW náhrán ale v Samsungu mi řekli že se to nedá zjistit.... já vím že jsem nic nenahrávala krom obchodu play ..... a co byl tel na první opravě tak od té doby zažal blbnout a vypínat sekat a tečky na displey ........ díky už nemám slov a jen tu brečím...
 
Uživatelský avatar
Hennry
TeleFórák+
Příspěvky: 1029
Registrován: 25.zář 2012 19:50
Mobil: Samsung Galaxy S7/S7 EDGE
Bydliště: Liberec - okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

07.led 2015 22:05

A odkud máš mobil? Nový či od někoho? Nějak jsem to nenašel...
Galaxy S7E blue
 
Mary
Nováček
Autor
Příspěvky: 17
Registrován: 28.lis 2014 10:03

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

07.led 2015 22:09

tel byl koupený na splátky u T- Mobile když jsem prodlužovala smlouvu...
 
Uživatelský avatar
verny94
Pokročilý
Příspěvky: 68
Registrován: 08.říj 2014 22:02
Mobil: LG G3 32 GB - černá
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

07.led 2015 23:07

U SIII ovšem počítadlo flashnutí jde vynulovat a tím pádem by si měla být přijata na reklamaci.

A jsi si jistá, že si nedělala root, instalovala CyanogenMod apodobně, protože byl telefon pomalý?
Oprava IMEI, odstranění lockscreenu, unbrick, unlock, flash FW, drobné HW opravy...
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

07.led 2015 23:26

Mary: poslal jsem Ti SZ, tak se jukni.
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
Mary
Nováček
Autor
Příspěvky: 17
Registrován: 28.lis 2014 10:03

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

08.led 2015 07:45

Krásné ránko všem, verny 94 ... odpovídám že nic jsem nestahovala jen aplikace s obchodu play ... když jsem si četla verdikt druhé opravy jukla jsem na net co to vlastně....a proto to obvinění odmítám... fakt nic.... mám doma pc a když něco potřebuji stáhnou tak jedině přes něj .... tel. mám na fotky a volání .
Don_alexi díky pokusím sem ještě tuhle možnost...
 
Mary
Nováček
Autor
Příspěvky: 17
Registrován: 28.lis 2014 10:03

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

17.led 2015 19:25

...tak vyřešeno byla mi doporučená firma VSP data která se zabývá opravou mobilu tabletů atd. jejich přístup by se měla naučit firma Britex. Po týdnu řešení přišli na to že bohužel nelze zjistit kdy, kde a kým k tomuto zásahu došlo, každopádně situace je taková, že přístroj v daném stavu nesplňuje záruční podmínky. nic méně opraví tel. za cenu poloviční ale ten přístup,ochota a hlavně jdou hned na věc a řeší to i se zákazníkem po emailu a i vedení p.Zítek. Díky za tip don_alex
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
nini21
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01.říj 2015 22:30

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

01.říj 2015 22:51

Můžete mi prosím poradit jak postupovat přišlo mi úplně stejné vyjádření a to doslova jako Mary - taky prodejna poslala můj telefon do servisu Britex a neuznaly mi záruku ze stejného důvodu.....mám ovšem telefon Alcatel a mou opravu vyčíslili na 1800 bez DPH. Telefon byl podruhé v opravě, poprvé se podle nich závada neprojevila a nad rámec záruky mi aktualizovali SW a po druhé mi přišlo vyjádření které uvádí Mary. Mám telefon 3měsíce!