Dobrý den, tak jsem dostala verdik od firmy Britex :Vyjádření:
Uvedená závada zákazníkem se projevila. Provedení záruční opravy bylo odmítnuto z důvodu zjištění neodborného zásahu
do vnitřní paměti přístroje, které bylo způsobeno nahráním neoficiálního SW nebo alternativní ROM. Vlivem tohoto zásahu
došlo k nevratné změně přístupu do systémového bloku paměti a tím k poškození funkčnosti systémové desky.
Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky.
Ochranná fólie displeje není standardní součástí přístroje, jedná se o volitelné příslušenství a v případě výměny
dotykového panelu nebo swap jednotky servisní středisko ochrannou fólii displeje nenahrazuje, neboť je určena pro
jednorázové použití.
Musím se k tomu vyjádřit (v tématu druhá strana neslyší) že jsem s tel. nic nedělala a ani nenáhrávala nic mimo ,,,Obchod Play", folii kterou oni popisují byla moje a šla s tel. 2x do opravy a při vrácení tel. bez folie a poškrábany. Lidičky poraď te , tel. se má jak v bavlnce a je o něho pečováno a oni na mě takhle... nevím co s tím....