Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

02.říj 2015 12:51

Root jsi měl?
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
nini21
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01.říj 2015 22:30

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

02.říj 2015 13:45

Promiň nevím co je root? :roll: Telefon mi skočil do režimu letadlo a nešlo to vypnout...nikdo se nedovolal mně a já taky nikomu....stále se mi ukazovalo , že mám plnou paměť přitom jsem vymazala celou pamětovou kartu....mám Alcatel 4022D
 
Bizzara
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30.zář 2019 16:38

Re: Druhá oprava v záruční lhútě zamítnutá

30.zář 2019 16:42

Absolutně neodborná firma s návazností na obchodní řetězec OKAY. Telefon na lehátku 1 den EGYPT. Černý displej a pak jen prosvětlené dva pruhy horní a spodní okraj (telefon byl na lehátku pod vlhkou osuškou). Jen pro info, odešel mi dvakrát nabíjecí kabel na iPhony (slané prostředí, vlhkost zlaté konektory oxidace).

Telefon byl výrobcem hodnocen na IP postříkání vodou a prachuvzdornost.

A teď VSP DATA živě...
Po 14ti dnech info o mechanickém poškození displeje (nejsem technik, protože vím, že jsem ho nikde neupustil, vyboulený nebyl a nevím co, chtěl jsem popsat způsob posouzení odborně - rozebráním). Za dalších 14 dní, že si stojí za svým stanoviskem a oprava displeje je hrazená zaviněním zákazníka.
Vytočenej, ale smířenej s neodborností společností VSP DATA Tábor (chtěl jsem po prvním kole mluvit s technikem, který za VSP ne/odborně celou reklamaci posuzoval, NIC!)!!!

OKAY jedeme dál.
Po další konzultaci s reklamačním technikem za OKAY (ani technik OKAY sám nevěřil tomu, jak servis VSP DATA postupuje).

OKAY vstřícným gestem "klobouk dolů" podpořilo opravou spoluúčastí na opravě ve výší 50ti %.
Super...
Za dalších 14dní mi bylo řečeno, že je telefon neopravitelný, protože do něj vnikla cizí tekutina....

Teď se ptám....
1) proč to servis nesdělil ihned po prvním kole 14 dnech?
2) proč i po mém nesouhlasu s posouzením zase opakoval "mechanické poškození displeje" opravu uhraďte sám!
3) No a do třetice, kdy s OKAY zaplatíme opravu displeje mi drze pošle, že byl telefon v kontaktu s cizí kapalinou a oprava je cena nového kusu?

Při konzultaci s technikem OKAY byk bezradný, další osoba ala kompetentní okomentovala postup jako, že je vše OKAY. Při rekci, že bych rád vyjádření někoho, kdo zmůže víč, než slepičkovat mi bylo řečeno jedním mladíkem, že tento manažer pro ČR a SK nekomunikuje s lidmi, jen vydává stankviska!

Tak toto OKAY není!
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam