Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
hanyswojnar
Nováček
Autor
Příspěvky: 1
Registrován: 03.kvě 2014 15:54

ROOT SGS3, ROM atd...

03.kvě 2014 15:59

Zdravím,
už od minulého léta mám SGS3, jsem nadmíru spokojen. Od ledna jedu na officiální aktualizaci androidu, 4.3., jen už bych si chtěl mobil trošku upravit a zasvětit se do světa ROOTu atd. čtu o tom na internetu pořád, ale nedokážu najít pro mě srozumitelný návod jak narootovat SGS3 s androidem 4.3. a poté nainstalovat například CM. Kde se ptám, mě odkážou na anglické fóra, kde tomu příliš nerozumím, už v češtině mám problém porozumět, co se po mě chce. Mohl by mi tady PROSÍM napsat jednoduchý návod jak provést ROOT a nahrát CM ? ... nebo alespoň poslat srozumitelný odkaz?
Opravdu jsem prohledal snad všechno, když něco najdu .. je to na android 4.2. který prý nesedí na 4.3. a nebo tomu textu vůbec nerozumím, jsem úplný nováček, nemám s něčím podobným žádné zkušenosti, tak bych prosil o schovívavost a ochotu. Nechci si svůj SSsáček zničit.

Děkuji,
s pozdravem Hanys.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: ROOT SGS3, ROM atd...

03.kvě 2014 19:15

Být Tebou, tak tomu raději věnuji ještě spoustu času, než se do podobných záležitostí pustíš. I když Ti tu někdo krok za krokem popíše, co máš dělat, tak pokud nebudeš vědět, co a proč děláš, snadno dojde k bricku.

Já Ti to shrnu v kostce, abys věděl, co máš hledat:
Root:
Odtud si stáhneš CF-Auto-Root pro I9300 (jeden soubor je funkční na 4.1.2 i 4.3) a soubor md5 flashneš pomocí ODINu do telefonu (kolonka PDA).

Flash CM:
Stáhneš si nejnovější CWM (jsou různé verze, ideální je použít CWM, které je uvedené v popisu instalace custom rom - pokud tedy uvedené je) a flashneš telefonu.