Mobil fórum o všech mobilních telefonech

 
marecak
Nováček
Autor
Příspěvky: 1
Registrován: 10.úno 2014 20:19

Reklamace telefonu

10.úno 2014 20:26

Ahoj, rád bych reklamoval telefon kvůli nefunkčnímu zapínacímu tlačítku (po vytažení baterky a zpětném zandání se telefon sám zapne a nejde zamknout). Potřeboval bych poradit jestli mi uznají reklamaci, když mám v levém horním rohu na čelní straně prasklinu na krycím skle displaye, ikdyž prasklina nepřekrývá display a tudiž nemá vliv na nefunkčnost tlačítka.
Děkuju za všechny odpovědi.
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
Uživatelský avatar
mahon
TeleFórák
Příspěvky: 213
Registrován: 19.srp 2012 14:49
Mobil: Samsung Note2
Bydliště: Vsetínsko

10.úno 2014 20:34

Záleží kde to pošleš.Pokud do Britexu tak může být problém.Vyzkoušej nový autorizovaný servis VSP data a dej tento dotaz na pana Zítka.
 
Uživatelský avatar
XJOHNNYX
Pokročilý
Příspěvky: 64
Registrován: 24.říj 2012 11:53
Mobil: Samsung Galaxy S3

19.úno 2014 17:32

VSP Data naprosto otřesná zkušenost. Řešil jsem sekaní telefonu, byl tam třikrát, z toho dvakrát uznaná reklamace, ale žádné zlepšení. Potřetí reklamace neuznána. Telefon byl pokaždé na reklamaci téměř celý měsíc. Mobil jsem tedy zanesl do INTER Servisu - SAMSUNG Plaza v Ječný v Praze. Drobné opravy zvládají tady jinak posílají do Kladna do Britexu. Ještě podotknu, že telefon mám na rámečku třikrát prasklý, asi třikrát oloupaná barva (prostě mizernej kus plastu). Sklo displaye je naprosto bez škrábanců. Výsledek takový, že telefon bez problému opravili (výměna celé základní desky) a to asi do ctyřech dnů. Takže taková moje zkušenost
 
Uživatelský avatar
Baryduke
Pokročilý
Příspěvky: 66
Registrován: 28.čer 2013 22:31
Mobil: Samsung GalaxyS5 Nokia N8

21.úno 2014 19:02

Ja měl problém s fotoaparátem. Odesláno do VSP Data. Výměna kamery a základní desky.
 
don_alex
Moderátor
Příspěvky: 536
Registrován: 10.úno 2014 22:41
Mobil: N910C, N7100, N8000, S5830

Re: Reklamace telefonu

21.úno 2014 20:24

Z vlastní zkušenosti s VSP data musím říct, že je to velmi seriózní servis. Párkrát jsem mluvil přímo s ředitelem VSP data a je to velmi slušný, vstřícný a seriózní člověk. A vzhledem k tomu, že výše uvedená negativní zkušenost je opravdu ojedinělá, tak pochybuju, že celá kauza byla tak jednoznačná, jak tu byla prezentována..
www.FOBO.cz - Prodej to, co umíš!

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM |atd. <= VÍCE PŘES SZ
 
Uživatelský avatar
XJOHNNYX
Pokročilý
Příspěvky: 64
Registrován: 24.říj 2012 11:53
Mobil: Samsung Galaxy S3

22.úno 2014 07:58

Mno ja mam zkusenost takovou jakou jsem psal, prezentovana je jeste pomerne velmi klidne a bez afektu. Ppr. neni problem dolozit servisnimi protokoly, ze si tu opravdu nevymyslim. Je mozne, ze to u jinych lidi funguje jinak. Mozno na to bude mit vliv, ze jsem to reklamoval skrze prodejce O2. Nemam zajem nekoho hanit, ale po tom cim jsem si u VSP Data prosel ( byl v podstate ctvrt roku bez mobilu), tak nebyt samsungu v Praze, tak bud nemam mobil doted.
 
Jindrich Zitek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 09.bře 2014 09:54

09.bře 2014 10:01

Zdravim Johny,
Jmenuji se Jindra Zitek a jsem ředitelem firmy VSP DATA. Ctvrt roku je urcite mimo ramec rozumných služeb a i daleko za zákonnou mezi. Mohl bych Te poprosit o zaslani IMEI ci SN na muj mail zitek@vspdata.cz k provereni. Mas li pravdu, tak se Ti to pokusme trochu kompenzovat. Je pravdou, ze az do února jsme měli pro znacku Samsung jen tzv Level 2 certifikaci a tak jsme byli u určitých oprav nuceni preposilat zarizeni do jiného servisního zavodu ( i proto mne zajima Tvuj konkretni pripad) , ale ted jiz jedeme všechny opravy u nas.

Pokud by kdokoliv mel problémy ci dotazy na nase služby, můžete kontaktovat primo mne na zitek@vspdata.cz, protože není v lidských silach navštěvovat všechna fora pravidelne.

Preji hezkou nedeli a vůbec krasne dny Jindra Zitek, VSP DATA
Reklama
Přihlášeným uživatelům zobrazujeme méně reklam
 
rakosnicek79
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27.led 2016 12:48

Re: Reklamace telefonu

27.led 2016 12:50

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, Inter Servis (Samsung PLAZA), kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, to je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákosník
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560