Teď určitě čekáte, že sem napíšu spoustu mouder, kterých je na internetu tuny. Ne ne. Spousta lidí si to sice neuvědomuje, ale nejlepší SEO je obsah. Bez kvalitního obsahu se do optimalizaci pro vyhledávače ani nepouštějte. Na internetu můžete narazit na mnoho firem, které Vám zaručí to nejlepší SEO, přední pozice ve vyhledávači a tisíce vydělaných peněz ze zakázek. Pokud se rozhodujete, že si nějakou takovou firmu zaplatíte, doporučuji zvážit, jestli není mnohem lepší utratit peníze za kvalitní texty. Proč? Protože právě texty s kvalitním designem jsou to, co prodává a vzbudí potřebný zájem.
Pokud tedy budete mít kvalitní obsah, texty či jak to jinak nazvat, máte našlápnuto dobrým směrem. Až potom bych teprve začal se SEO více do hloubky. Proč to neudělat obráceně? Proč začít optimalizovat až v momentě, kdy máte kvalitní obsah? Nejlepší bude malý příklad.
- Představte si, že jdete ulicí na nákup a na prvním rozcestí Vás zastaví elegantně oblečená osoba, která Vám poví o super novém obchodu, ve kterém je vše kvalitní a za poloviční cenu. Poví Vám také, že se máte dát doprava a dojdete přímo k cíli. Dáte se tedy vpravo. Za chvilku už stojíte u krásné obrovské budovy, která má perfektní reklamu a všude nápisy sleva, sleva, sleva. Vstoupíte dovnitř, ale nikde nic. Jen samý nepořádek a sem tam kartonová krabice se zabaleným zbožím. Pravděpodobně opustíte obchod a půjdete jinam.
Jak tedy na obsah? Základem je pochopitelně text. Nyní Vám povím, čemu se vyhnout při psaní textu pro web. Takových pár zásad.
Také je velice důležité dodržovat správnou strukturu nadpisů. Poměrně velkou chybu uděláte, pokud budete na stránce používat jen hlavní nadpis. Tag <H1> musí být na stránce totiž jen a pouze jednou, osvědčilo se mi to. Dalších podnadpisů už může být více.
Příklad:
<H1>Hlavní nadpis</H1>
- <H2>Podnadpis 1</H2>
<H2>Podnadpis 2</H2>
Tak toto byl první díl mojí SEO kuchařky. Budu moc rád za vaše reakce a případné námitky
Odpovídat můžete i bez registrace!
SEO 2. Správný titulek stránky je základ =>